حمله جنگنده‌های صهیونیستی به پایگاه دیماس-راهبرد معاصر
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به پایگاه دیماس

معاون مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه در یک نشست خبری از تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی دیماس در حومه دمشق خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 11
کد خبر: ۲۲۷۷۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ دریاسالار وادیم کولیت، معاون مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه در یک نشست خبری اظهار داشت: دو جنگنده اسراییلی با چهار بمب هدایت شونده به اهداف نظامی در منطقه فرودگاه دیماس حمله هوایی کردند.

به گفته کولیت، این حمله توسط دو جنگنده تاکتیکی F-۳۵ نیروی هوایی اسراییل از بخش جنوبی بلندی‌های جولان بدون ورود به حریم هوایی سوریه انجام شد.

این مقام روسی با انتشار پیامی گفته است که در بازه زمانی ۰۱:۰۱ تا ۰۱:۰۷ روز ۱۰ فوریه، دو جنگنده تاکتیکی اف ۳۵ نیروی هوایی اسراییل از بلندی‌های جولان با چهار موشک هدایت شونده به فرودگاه‌های دمشق و دیماس حمله کردند.

حمله هوایی اسراییل خسارات مادی به بار آورده است.

لازم به ذکر است که با وجود تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه تا کنون سازمان ملل و شورای امنیت اقدامی جهت توقف این اقدامات تجاوزکارانه انجام نداده‌اند. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده